1
שא' בבשר שבעלת הבית אמרה שהמשרתת מלחה אותו והמשרתת אמרה שהבעה"ב מלחה ושניהם אינן לפנינו. הנה נראה ודאי שמותר הבשר כיון דמליחה דרבנן ודומה למ"ש באהע"ז סי' י"ז באחד אומר מת ואחד אומר נהרג כן ה"נ כיון דלדברי שניהם נמלח הבשר מותר הבשר באכילה:
שא' בבשר שבעלת הבית אמרה שהמשרתת מלחה אותו והמשרתת אמרה שהבעה"ב מלחה ושניהם אינן לפנינו. הנה נראה ודאי שמותר הבשר כיון דמליחה דרבנן ודומה למ"ש באהע"ז סי' י"ז באחד אומר מת ואחד אומר נהרג כן ה"נ כיון דלדברי שניהם נמלח הבשר מותר הבשר באכילה: