שא' בנגלד עור העליון קצת ותחת עור השני הי' חסרון מבשר הריאה בפנים רק שהי' נראה החסרון דרך העור. הנה לדעתי הוא כשר ומ"ש רו"מ להחמיר מכח דברי התב"ש בסי' ל"ג לחלק בין ושט לריאה דבריאה הבשר שתחת העור מגין על העור וא"כ בזה ליכא בשר תחתיו דהוי חסרון לדעתי אין בזה חשש כלל מכמה טעמי חדא י"ל התם הכונה דבשעה שנגלד זה אין חשש שנגלד גם השני ואינו ניכר דהבשר מגין וא"כ ה"נ י"ל בשעה שנגלד עור זה הי' הבשר שלם והגין על השני ואח"כ באיזה זמן נעשה החסרון י"ל השתא הוא דאיתרע ומקודם הי' שלם ואז כבר לא אתיילד ריעותא בהריאה ועוד הרי י"ל עכ"פ סביבות הנגלד יש בשר הריאה וי"ל גם זה נותן כח בהעור הסמוך לו ושומרו מנקב ועוד הרי נהי דהוי חסרון בבשר עכ"פ למטה יש בשר הריאה וכיון דהוי מחובר להעור וכולו חד י"ל דהבשר שלמטה נמי שומר העור ומצילו מן הנקב ומה גם דהוי רק תירוץ אחד וכמה תירוצים אחרים נאמרו בזה ואין תרוצו של התב"ש בזה מוכרח לכך לדעתי להקל בזה: