לק' קאזווני.
ע"ד הגט שכתב רו"מ בו אהרן המכונה ארון בודאי לא יפה עשה דהי' לו לכתוב דמתקרי ארון וט"ס הוא בב"ש המכונה וצריך לכתוב דמתקרי מיהו בדיעבד כשר אף דרוב הפוסקים פוסלין אם כתב המכונה במקום דמתקרי מ"מ יפה כתב הרב המשיב כיון דהוי בשם אבי האשה ויש לסמוך על עה"ג דמכשיר בשינוי שם אבי' ואף דלא קיי"ל כן מ"מ בין המכונה למתקרי שפיר יש לסמוך בזה ולצרף דעת הג"פ דמכשיר אם כתבו המכונה על דמתקרי. ומה שחשש הרב המשיב לשמא המסדר לא הי' בקי בטיב גיטין כבר כתבתי בתשובה וכמדומה שגם הגאון בט"ג או בשו"ת שלו ב"א כתב נמי כן דהרמ"א לא מיירי רק באין מכירין את המסדר אבל במכירין המסדר שהוא ראוי ליתן גיטין אף דיצא איזה מכשול מידו אין לחוש להגט ובפרט בזה דראה דבב"ש כתב כן לא איתרע בזה חזקתו ועיין בזה בשו"ת מאיר נתיבים בשם פיגא שטעה מורה אחד שכתב בוי"ו שראה כן בב"ש ופסל שם הגט ומ"מ לא פסל את המסדר לכך הגט כשר בדיעבד בלי חשש כלל ואין להאריך: