1
שא' בנדון הגט שבגוף הגט נכתב שם אבי האשה ישכר המכונה בעריש ובהרשאה נכתב שם השליח ישכר בעריש עפ"י דברי סדר גט שני שאין לכתוב בשליח המכונה לפענ"ד נכון הוא ואין לחוש במה שאח"כ נכתב בהרשאה לשון הגט ישכר המכונה בעריש דמה בכך הכל ידעו דהגט שאני והרשאה שאני ובשביל זה לא יטעו כלל ואינו דומה למ"ש בחבורי אנשי שם תשובה א' דהתם הוי בגוף הגט שינוי שפיר יש לחוש אבל בין הרשאה לגט בענין כזה בתיבת המכונה לא יטעו דמידע ידעי דגט שאני דהוא המתיר ואין ההרשאה המתרת ובלי הגט לא תהי' מותרת ובגוף הגט בלי הרשאה נמי מותרת לכך אין לדקדק בו כמו בגט ולא יטעו מכח זה ולא אאריך יותר כי אין כחי עמדי רק לדינא אני אומר דאין לשנות מדעת הנוהגים עד הנה שלא לכתוב לשליח המכונה וחששיו אינן חששות כלל דברי וכו':