1
כשיתא פי' בערוך כשיתא עיקרו שמן זית ומערבי' בו כמה מיני בשמים ואם סננו אתו ואין בו כלום מן הבשמים יש אומרים שאין מברכין על ריחו אלא בורא שמן ערב וי"א שאין מברכין עליו כלל דהוי כריח שאין לו עיקר והרא"ש כתב על כולם בורא עצי בשמים ולא חלק:
כשיתא פי' בערוך כשיתא עיקרו שמן זית ומערבי' בו כמה מיני בשמים ואם סננו אתו ואין בו כלום מן הבשמים יש אומרים שאין מברכין על ריחו אלא בורא שמן ערב וי"א שאין מברכין עליו כלל דהוי כריח שאין לו עיקר והרא"ש כתב על כולם בורא עצי בשמים ולא חלק: