1
כי הענין המופתי לא יוכל בעל התאוה שתחלוק עליו נפשו, הרצון בזה כי אחר שהתבאר הענין במופת אין יכולת שום אדם ואם הוא רב התאוה להאמין הפך הדבר ההוא אחר שנעשה על הענין ההוא מופת אי אפשר לו שתחלוק נפשו על הענין שהתבאר מופתו:
2
שישימך לחשוד אדם יום אחד בספק שיספקהו על חדוש העולם, הרצון בזה שאדם אחד יטעון ספקות רבות על החדוש וימהר להאמין באותם הטענות ותהיה בזאת האמונה סתירת יסוד הדת:
3
והיה תמיד חושד שכלך בו, הרצון בזה באיש ההוא המביא הספקות באמונת החדוש, ולא תאמין בו אמנם תקבל משני הנביאים הם משה ואברהם: