1
הנטיה וההקף בקו. פי' הקו הוא מקרה שאין לו אלא אורך לבד ולא יצוייר כי אם בשבל ושיהיה הקו עקום הוא מקרה במקרה שזה הוא הנטיה שהוא מקרה בקו וכן ההקף:
2
שלא תתחייב התשובות אשר אין דרך לנטות מהם למי שיסכל זה. פי' מה שאני אומר כי העולם לא נברא בהתחלה זמנית שאם הניח זמן קודם שנברא העולם התחייב התשובות, וזה שאחר שהניח זמן יחוייב שתמצא התנועה אחר שהזמן נמשך לה, וכשתמצא התנועה ימצא המתנועע והוא הגלגל ויהיה הגלגל וכל מה שבו נמצא אם כן העולם קדמון: