1
בתד"ה ואימא פרט כו' דמשמע דפשיטא ליה בלא שום דרשא כו' ולא הדרה כו' עכ"ל דאי לא הוה משמע הכי א"כ מאי מייתי דבי ר' ישמעאל ואימא בנשואה אקרא דהכא (מלתא) [מלחם] פרט להפרת נדרים סמיך ולא אצטריך ההוא קרא אלא להרי שמסר האב כו' איהו משמעו לא ידענו ואפשר משום דלא ה"ל למנקט ההוא קרא למסר האב כו' אלא ה"ל למינקט מקמיה דנשואה גופא מהיכא נפקא אבל אי פשיטא ליה בנשואה בלא שום דרשא ניחא דלא נקיט מלתא דפשיטא וק"ל:
2
בא"ד דפריך אכל נשואה וכו' איני מובן לי אם כוונתם כן נשואה אפי' בלא חוזרת א"כ ה"ל לאתויי קרא כפשוטו ונדר אלמנה וגרושה יקום מה צריך להביא תנא דבי ר"י ואם כוונתם אחוזרת דוקא א"כ אינו מתרץ כלום דהא דאמר תנא דבי ר"י הוא מוציא מכלל אב בלא חוזרת ויש ליישב ודו"ק: