1
תד"ה אמרי בי רב כו' וק"ק דבפ' המזבח מקדש אמרינן אמרי בי רב מ"ט דרב חסדא כו' עכ"ל לפי' ר"ת הקושיא בפשיטות ולפי' הקונטרס נמי קשה כיון דע"כ אמרי בי רב היינו רב המנונא סבא כמ"ש התוס' לעיל הכא א"א לומר כן דאיך יתכן שהוא יפרש דברי רב חסדא שהרי הוא גדול מרב הונא ואם אמרי בי רב דהכא רב הונא תקשה כמו שהיקשו אימא שבא רב הונא לפרש דברי רב חסדא ודו"ק:
2
ד"ה מטמאין בגדים כו' והתם נמי מפרש דכל שפסולו בקודש אין מטמאין וכו' עכ"ל ר"ל דבטריפה איכא פלוגתא והיינו בנמצאו שנטרפה קודם שנתקדש דבכל הנהו נמי דתני נרבע ונעבד כו' מפרש דכל שפסולו בקידש אין מטמא כו' ומהרש"ל האריך לפרש דבריהם בדרך רחוק ואין לי להאריך: