1
בתוס' ד"ה מ"ס דרשינן וביום אע"ג דמדכתיב בן שמנה ימים דרשינן וביום כו' עכ"ל כ"ה בפ' ר"א דמילה ע"ש:
2
בד"ה שהזה כו' איצטריך לאשמועינן דהזאה כשרה אע"ג כו' עכ"ל אבל ליכא למימר דאיצטריך לאשמעינן דהזאה כשירה בערל מק"ו דט"י דלא נימא ק"ו איפכא ממחוסר כפורים דמותר בתרומה ואסור בפרה ערל דאסור בתרומה ק"ו דאסור בפרה דאימא מה למחוסר כפורים שאסור בנגיעת קדשים ועוד דט"י יוכיח שאסור בתרומה וכשר בפרה ודו"ק ועי' בזה עוד במ"ק:
3
ד"ה ונתן ולא ונתנה קרא יתירא קדריש ולא כו' עכ"ל ויותר נראה לפרש דמדשנינהו הכתוב הכא דכתיב ולקחו בלשון רבים וכתב ונתן בלשון יחיד ולא ונתנו דריש דכתיב ונתן למעוטי אשה קאתי וכן משמע מדקאמר בתר הכי לרבנן ואי ולקח ונתן כו' ואי כתיב ולקחו ונתנו וכ"ה בתוספות ביומא ע"ש: