1
בתד"ה הוא אנוס כו' דה"ל למינקט שניהם אנוסים כו' עכ"ל לפי מה שהביא דהיא לא אנוסה אלא שמכוונת לשם מצוה ע"כ אפי' דמתניתין לא קאי אלא אשוגג ומזיד דאל"כ מאי אפי' בהוא אונס כו' דהא ברישא נמי קתני אונס ובגמרא נמי לא מפרש אפי' דמתני' אלא אשוגג ומזיד ולכך משמע להו דהוא אונס כו' לא קאי אף אאפי' אלא שהוא פירושא דאונס דרישא מיהו לפי מה שתירצו דהיא לא אנוסה אלא שהיא שוגגת או מזידה ניחא דאפי' דמתני' מצי קאי נמי אאונס: