1
בתוס' בד"ה הוי יבם כו' משמע מתוך פירושו דקרי ודאי מה שודאי נוטל חלק כו' עכ"ל ק"ק דע"כ לאו מה"ט היא דהא בההיא דרב משרשיא נמי ודאי דנוטל חלק בנכסים אלא דעיקר טעמו דבההיא דרב משרשיא לא חשוב ודאי דלא ידע מכח מי הוא בא עליהם מש"כ האי יבם דהכא דהשתא נמי מההיא דנפל הבית עליו ועל אמו מה"ט הוי איהו ודאי בנכסים דידע מכח מי הוא בא וע"ש בפי' רשב"ם ויש ליישב ודו"ק:
2
בד"ה ובה"א הנכסים כו' והא דלא ערבינהו כו' עכ"ל מה שיש לדקדק בזה עי' בחדושנו פרק האשה שנפלו וק"ל:
3
בא"ד ויורשי אשה היכי גבו כתובה הא קי"ל כו' אבל ר"י דאמר בחזקת יורשי כו' ל"ל עכ"ל בפשיטות טפי ה"ל להקשות כן לר"ל דאמר יחלוקו היכי גבו החצי כיון דאין אדם מוריש שבועה לבניו ויש ליושב ודו"ק: