1
בתוס' בד"ה החולץ ליבמתו כו' ובגמרא נקט נמי מעוברת לרבותא דאע"פ שהוכר עוברה כו' עכ"ל ומיהו כדפריך ממתני' לר"ל לא בעי למימר דר"ל לא פליג אלא בהוכר עוברה אבל בנמצאת מודה ר"ל דהוה חליצה מעליא דלא נראה ליה לחלק כן לפי האמת:
2
שם בא"ד [למעוברת לרבותא כו' מה שהקשה בחדושי מ"ב מאי מקשה אר"ל ממתניתין הא יש לחלק בין הכיר ללא הכיר אין כאן קושיא דלפי טעם דר"ל בין אין לו עיין עליו הואיל ובאותה שעה ראוי להתקיים וכו' א"כ מה לי הכיר או לא כיון דהוי לה בן ודו"ק. מהר"ם יצ"ו]: