1
(ה) ולא היה בו קשר. זה אינו בלשון המשנה כמ"ש המ"כ וע' בשבת (ע"ד:):
2
(ו) שהיתה למעלה מן השולחן. אין לפרש שהיתה עומדת על השולחן שהרי ע"כ היתה עומדת לנוכח השולחן אלא חשובה במעלה יותר מהשולחן קאמר דשולחן רמז לעושר ומנורה רמז לחכמה:
(ה) ולא היה בו קשר. זה אינו בלשון המשנה כמ"ש המ"כ וע' בשבת (ע"ד:):
(ו) שהיתה למעלה מן השולחן. אין לפרש שהיתה עומדת על השולחן שהרי ע"כ היתה עומדת לנוכח השולחן אלא חשובה במעלה יותר מהשולחן קאמר דשולחן רמז לעושר ומנורה רמז לחכמה: