1
(ח) מהו ונודע אשר כו' כצ"ל:
2
(ט) ויש במלתן. פי' ומפרש בפנים מקום הנזם והוא אניה רכה שבאוזן וכמדומה שר"ל במילתו (ומשה היה שרש בצלאל):
3
(י) לפניו משפט וגו' אבינה מה יאמר לי גו' ביסדי ארץ הגד אם ידעת בינה מהו איפה כו' כצ"ל:
4
(יא) ואף הראה לו הקב"ה (לאדה"ר) לאברהם כו' כצ"ל וכן הוא בתנחומא:
5
(יב) למשה מושח נביאים. אף שמצאנו משיחה בנביאים כמ"ש (מלכים א' י"ט) ואת אלישע בן שפט תמשח לנביא תחתיך. אבל במשה לא נמצא (ואפשר גרסינן מושך והוא רומז לויאצל מן הרוח אשר עליו ויתן על שבעים איש הזקנים וגו' ויתנבאו וגו' (במדבר י"א) אבל אין נראה) ובתנחומא הגי' משח כהנים ונביאים והן אהרן ובניו:
6
(יג) לעתליה כו' מנתקין כו'. כמ"ש (דה"ב כ"ד) כי עתליה המרשעת בניה פרצו את בית האלהים: