1
פיסקה שמינית: הארון והכפורת (ל"ז, א'–ט')
חזרה על כ"ה, י' ואילך; ועי' פירושי שם. בפס' א' נזכר במיוחד שמו של בצלאל, אולי משום שכאן מתחיל התיאור של עשיית הכלים. גם כאן באים חילופים אחדים בצורה (כך, למשל, חסרה בפס' ה' המלה בהם, הנמצאת למעלה, כ"ה, י"ד). וגם כאן חסרים הפרטים השייכים לסידור המשכן ולסידור כליו ושימושם (כ"ה, ט"ו-ט"ז, כ"א-כ"ב); על ביצוע פרטים אלו ידובר להלן, מ', כ'. יש גם חילופים בכתיב ובצורה הדקדוקית: למעלה, כ"ה, י"ט, כתוב קצותיו, וכאן. בפס' ח', כתוב קצוותו (קצותיו קרי).