1
קדש חמץ וכו'. ובהקדש אינו עובר בבל יראה ובבל ימצא, ומותר להשהותו עד אחר הפסח. ונמצא שאף בפסח יש לו דמים, ולפיכך מעל בשוגג.
2
ואשם תלוי. כלומר, אם מעל בספק חייב אשם תלוי, וחיובי הקדש גרידא הוא מונה כאן (ולא חיובי חמץ), וכר"ע. עיין בבה"א.
קדש חמץ וכו'. ובהקדש אינו עובר בבל יראה ובבל ימצא, ומותר להשהותו עד אחר הפסח. ונמצא שאף בפסח יש לו דמים, ולפיכך מעל בשוגג.
ואשם תלוי. כלומר, אם מעל בספק חייב אשם תלוי, וחיובי הקדש גרידא הוא מונה כאן (ולא חיובי חמץ), וכר"ע. עיין בבה"א.