ובדבר אשה שרופאים אומרים שאם תתעבר תסתכן אם מותר לבעלה לשמש עמה במוך:
תשובה דבר זה תלוי בפלוגתא ביבמות י"ב וכתובות ל"ט. דלרש"י שלש נשים משמשות במוך היינו לפני תשמיש אבל שאר נשים אסורות דהוי כמטיל זרע על עצים ואבנים ולאחר תשמיש אסור בשום השחתת זרע. ולר"ת איפכא דלפני תשמיש אסור אפילו לג' נשים דהוי כמטיל זרע על עצים ואבנים אלא ר"ל לאחר תשמיש דהא גברא כאורתא משמש מידי דהוי אקטנה ואיילונית כו' והאשה שנותנת אח"כ מוך לא הוזהרה אהשחתת זרע כיון דלא מפקדה אפריה ורביה ומשמשת במוך דקתני הכא היינו דצריכות לשמש במוך זהו דברי ר"ת בתוספת יבמות י"ב ע"ב ד"ה שלש משמע לדעת ר"ת דאף שאר נשים מותרות לשמש במוך. היינו שנותנת מוך אחר תשמיש והנה בי"ד סי צ' סעי' י"ב כתב בש"ע דמותרת לרחוץ להפליט זרע וא"כ בנידון דידן מותרת עכ"פ תיכף אחר תשמיש להפוך עצמה כמ"ש הרמב"ם וגם תרחץ בחמין ולקנח בצמר גפן או בבגד דק. וגם תהלך ברגלים תיכף אחר תשמיש אולי תועיל אבל ליתן מוך באותו מקום קודם תשמיש אסור כנ"ל: