נשים בציון ענו וכו'. יובן בהא דידוע במה שגזרו על כל הנשואות שתבעל להגמון תחלה. והיינו נשים בציון ענו. אכן ביהודה בעת הקידושין היו מתייחדין החתן והכלה ובעל אותה באותו פעם וא"כ מה שנבעלת להגמון תחלה הוצרך להיות קודם הקידושין לפי שאין הפסק כלל בין קידושין לבעילה וזהו שדייק בתולות בערי יהודה וק"ל.
או יאמר דכתיב זכור ה' לבני אדום את יום ירושלים היות זכר גם בחורבן בית ראשון בני אדום והלא נבוכדנצר עם חילו חיל כשדיים החריבו בית ראשון ולמה מזכיר בני אדום. אכן דנ"נ מתיירא שאיננו כדאי לכבוש ירושלים בחילו המיוחד לו. להיות שאין לכשדים זכות כלל וזה העם לא היה. ולקח מבני אדום לפי שלאדום יש לו ג"כ זכות אבות כישראל וחשב שלהם יהא נוח לכבוש ירושלים. ולכך כל החורבנות תלוים בבני אדום. והיא עם חיל כשדים פשטו בשאר ערי ישראל. וידוע דנ"נ הזהיר לחיל שלו להזהר מערוה כי השם שונא זימה הוא ולכך בערי יהודה שהיה חיל כשדים לא ענו רק בתולות. מה שאין כן בציון שנכבש על ידי אדום הם פרצו בעריות ואף נשים ענו וק"ל: